CARCLUB FORLÆNGER OG OPGRADERER SAMARBEJDET MED KOLDING IF

Kolding IF kan med stor glæde meddele, at CARCLUB har forlænget og samtidig opgraderet sit samarbejde med klubben.

CARCLUB har været en del af rejsen gennem mange år og stod også skulder ved skulder med klubben i de hårde tider i 2. division. Det langvarige samarbejde vidner om stor loyalitet og en stærk tro på projektet i Kolding IF.

Hos klubben vækker forlængelsen stor begejstring:

“CARCLUB har været en utrolig loyal samarbejdspartner gennem mange år, og det betyder meget for os, at de ikke bare forlænger, men også opgraderer samarbejdet. De har været med hele vejen – også i de perioder, hvor tingene var sværere – og det siger meget om relationen mellem CARCLUB og Kolding IF. Vi er stolte af den tillid, de viser os,” siger Marcel Legald, salgschef i Kolding IF.

Også hos CARCLUB er der stor glæde over at fortsætte samarbejdet:

“Vi har været med i mange år og har altid haft et tæt og godt samarbejde med Kolding IF. Det har været fantastisk at følge klubbens udvikling, og vi synes, der specielt de sidste par år er taget nogle stærke skridt både sportsligt og organisatorisk. Derfor tror vi også på fremtiden og glæder os til fortsat at være en del af rejsen,” siger Carsten Trapp fra CARCLUB.

Forlængelsen og opgraderingen understreger endnu engang styrken i relationerne mellem Kolding IF og klubbens lokale erhvervspartnere, som spiller en vigtig rolle i den fortsatte udvikling af klubben.