CECILIE CHRISTENSEN FORLÆNGER MED KOLDING IF
Kolding IF har forlænget aftalen med den 24-årige angriber Cecilie Christensen, der dermed fortsætter i klubben, selvom hun i øjeblikket er ude med en alvorlig knæskade.
Forlængelsen sker som et tydeligt signal fra klubben om tro på spillerens potentiale – og et ønske om at støtte hende gennem en længere genoptræningsperiode.
Cecilie Christensen kom første gang til Kolding IF i 2021 og har siden været en vigtig del af offensiven, hvor hun med sin fart, arbejdsindsats og målnæse har gjort sig bemærket i truppen. Nu handler det dog først og fremmest om tålmodighed og genoptræning.
Cheftræner Lasse Skovhøj sætter ord på beslutningen:
“CC er en enormt vigtig spiller for os, og vi glæder til at have hende 100 procent tilbage efter hendes skadesforløb. Vi tror meget på hende og ved hun gør en forskel, med den type spiller hun er. Vi er glade for forlængelsen, og ser frem til at hun er tilbage for os snart!”
For Cecilie Christensen betyder forlængelsen meget i en svær periode.
“Jeg har været rigtigt glad for at være i Kolding, så det føles som den rigtige beslutning at forlænge med klubben. Derudover har Klubben også været en stor støtte for mig igennem mit skadesforløb, og jeg glæder mig til at være tilbage i kamptrøje og spille sammen med pigerne igen” siger hun.
I Kolding IF understreger man, at forlængelsen også handler om klubbens kultur og fællesskab – hvor man tager ansvar for spillerne både på og uden for banen.