KOLDING IF SIGER FARVEL TIL EN RÆKKE SPILLERE
Klubben kan nu offentliggøre, at man siger farvel til en række spillere som har kontraktudløb efter den netop overståede sæson. Der er tale om følgende spillere:
Mikael Ingebrigtsen
Den 29-årige nordmand Mikael Ingebrigtsen, kom til Kolding IF fra cypriotiske Omonia Nicosia i sommerens transfervindue. Sidenhen er det blevet til 19 optrædenender i Kolding-trøjen og midtbanespilleren står noteret for tre mål.
Jakub Trefil
Trefil kom til klubben i vinterens transfervindue på en lejeaftale fra tjekkiske Sigma Olomouc. Den 25-årige målmands lejeaftale udløber efter denne sæson og vender derefter retur til Sigma Olomouc.
Nemanja Nedic
Montenegrinske Nemanja Nedic kom til klubben fra polske GKS Tychy. Siden sin ankomst til Kolding IF i sommeren, har den stærke forsvarsspiller spillet 24 kampe i Kolding-trøjen med to mål til følge.
Frederik Møller
20-årige Frederik Møller kom til Kolding IF i sommeren 2023. Efter en periode med en flot udvikling på klubbens U19-hold, skrev han under på sin kontrakt i august 2024. Sidenhen er det blevet til 48 kampe i den hvide trøje for den hårdtarbejdende midtbanespiller.
Jesús Alfaro
Den 34-årige spanier Jesús Alfaro kom til klubben på en fri transfer fra den polske storklub Wisla Kraków. Siden sin ankomst til klubben i sommerens transfervindue, er det blevet til 25 optrædenender med ét mål og tre assists til følge.
Derudover udløber lejeaftalerne med Pontus Texel og Vladislav Marozau ved udgangen af juni.
Kolding IF ønsker at sende en stor tak til dem alle for deres tid og indsats i klubben – og ønsker dem held og lykke fremover.