TELESELSKABET 3 BLIVER NY SØLVPARTNER I KOLDING IF
Kolding IF kan med stor glæde offentliggøre, at teleselskabet 3 bliver ny markant samarbejdspartner i klubben med en flot Sølvaftale.
Aftalen løber over de næste tre år og markerer starten på et spændende samarbejde mellem Kolding IF og en af Danmarks førende aktører inden for telebranchen.
Dermed bliver 3 en vigtig del af Kolding IF’s voksende erhvervsnetværk og den fortsatte udvikling, der sker i og omkring klubben.
Hos Kolding IF er der stor begejstring over den nye aftale:
“Vi er utrolig glade for at byde 3 velkommen i Kolding IF. Det er en stærk virksomhed med et moderne brand og store ambitioner, og vi er stolte over, at de ser værdi i at blive en del af vores rejse de kommende tre år,” siger Michael Flyvholm, kommerciel chef i Kolding IF.
Hos 3 ser man også frem til samarbejdet med klubben:
“Vi glæder os meget til samarbejdet med Kolding IF. Klubben er inde i en virkelig spændende udvikling, og vi ser et stærkt fællesskab samt et professionelt setup, som vi gerne vil være en del af. Vi ser frem til de næste tre år sammen,” siger Bethina Nedza, Partner Manager hos 3.
Med Sølvaftalen fortsætter Kolding IF arbejdet med at tiltrække stærke samarbejdspartnere, der ønsker at være en del af klubbens ambitioner og fremtidige udvikling.
#ViErKolding