Midtbaneprofil skifter til Kolding IF

MED HJÆLP FRA BISSENBAKKER STEEL AND SUPPLY Vi har skrevet kontrakt med 21-årige Casper Jørgensen fra HB Køge.

Aftalen med midtbaneprofilen gælder frem til sommeren 2027. På trods af sine blot 21 år, så har han allerede opnået 108 kampe på divisionsniveau – hvoraf 78 af dem er i NordicBet-Ligaen.

Om skiftet, siger Casper at timingen var rigtig og Kolding IF var det helt rigtige match:

-Jeg har spillet mange år i min tidligere klub, og stod nu med muligheden for at teste mig selv af et nyt sted, og synes timingen var den rette til det. Kolding er en spændende klub, som er i fremgang, og har spillet en flot sæson. Jeg synes klubbens indstilling til fodbolden, og de værdier den bygger på er gode, så jeg glæder mig til at starte, og se hvad det bringer, Siger Casper Jørgensen

Særligt Caspers mange kampe i en ung alder, imponerer cheftræneren:

-Når man har rundet over 100 divisionskampe i så ung en alder, så ved man godt hvad det her game handler om. Casper er en hårdtarbejdende, dynamisk, karakterfuld midtbanespiller. En af de spillere I den forgangne sæson, som har løbet flest kilometer i ligaen. Han har en voldsom motor, siger Kristoffer Wichmann og fortsætter med at snakke ind i det kommende samarbejde:

-Med det i mente så forestil jer at komme til vores setup, vores klare stil med klart taktisk fokus. En rolle der er defineret og med en tryghed og klarhed over hvad der skal gøres. Derfor er der alle muligheder for at det her samarbejde bliver en succes. Vi glæder os alle til Casper kommer den 24. juni, Afslutter Kristoffer Wichmann

Endnu engang tusind tak til Bisssenbakker Steel & Supply for at muliggøre dette

Casper Jørgensen har første arbejdsdag i Kolding IF d. 24. juni, hvor resten af spillerne kommer tilbage fra ferie.