Om Netværket

Kolding IF driver i dag et af Trekantområdets største, stærkeste og mest hurtigt voksende netværk. Fra klubbens side er der et ufravigeligt fokus på levende arrangementer, hvor du bliver parret med relevante virksomheder, der gerne skulle give dig nye relationer og nye forretningsmuligheder.

Netværket rummer i dag 450+ partnere og via en uformel stemning og arrangementer man glæder sig til, så er netværket i ugentlig vækst.

Klubbens erhvervsnetværket er omdrejningspunktet og udgangspunktet for hele den professionelle satsning på fodbold.

Det får du adgang til som netværkspartner

16-18 årlige hjemmekampe med adgang til Mediator Loungen og Fynske Bank Loungen. Klubben byder på fuld forplejning fra byens restauranter, fri bar, sportsligt oplæg og netværk. Til hver hjemmekamp laver klubben dedikerede bordplaner og dermed parrer klubben dig branche- og forretningsmæssig relevant. Til en gennemsnitlig hjemmekamp deltager 3-400 erhvervsgæster.

10-12 årlige eksterne erhvervsarrangementer hvor vi samles om en aktivitet. Det kunne være et spændende foredrag inkl. bespisning på Volkerts Fylke, Fodboldgolf i Bramdrupdam, Vinsmagning i loungerne, Restaurantbesøg på Den Blå, Værtshusturnering på 8eren, Kick off på Trapholt, Golf hos Royal Oak, Padel hos KIF Padel Club, Ladies Night med goodiebags fra Mos Mosh og så videre. Ligeledes her vil der fra klubbens side været et stålfast fokus på hvem du møder.