OPTAKT: FRI ENTRÈ TIL SIDSTE KAMP I SÆSONEN

Sidste kamp står for døren, og vi nærmer os sæsonens afslutning. Vores kampsponsor, Bystillads, har gjort det muligt at sidste kamp spilles ved vores samarbejdsklub, Kolding Boldklub, hvor der også er fri entré.

Hvem, hvor og hvornår?

Modstanderen er AGF, og der er lagt op til spændende og intens kamp, hvor vi håber alle fans vil komme og støtte holdet på Mosevej Sportsplads. Her kan I også nyde godt af Café Mosen, som holder åbent og tilbyder et bredt udvalg af mad og drikke. Kom og vær med til at skabe en fantastisk stemning og heppe på Kvindeliga.

Hvor ligger holdene i tabellen?

Begge hold har været i en svær periode pointmæssig, så udover en sejr altid er godt at slutte sæsonen af på, slutter vinderen af kampen også på en 5. plads i Slutspillet.

Seneste interne kampe:
– 25. august 2023: Kolding IF 4-0 AGF