MICHELLE GERTSEN ER NY CHEFTRÆNER FOR U13 PIGER

Vi kan med glæde offentliggøre at, Michelle Geertsen har sagt ja til at blive kommende U13 Cheftræner i Kolding IF.

Michelle har gennem hendes store arbejde i FSK, rigtig godt kendskab til den kommende U13 årgang og derfor var det oplagt at spørge om hun ville være kommende U13 cheftræner.
Vi glæder os til at se den yderligere udvikling af vores 2012 årgang.

Michelle glæder sig også selv over at bliver U13 cheftræner:
– Jeg ser frem til at komme tilbage i rollen com cheftræner for vores U13 på pigeakademiet. Jeg er glad og stolt over at klubben mener, at jeg er den rette til opgaven. Som U13 træner er man den første træner pigerne får i klubben, og der venter en vigtig opgave i at udvikle dem som fodboldspillere i Kolding IF’s ånd, men også introducere spillerne og deres familier til det at være en del af et akademi og elitemiljø. Pigerne vil gennem deres år som U13 spillere, skulle tilvænnes og introduceres for kulturen i klubben, og her har jeg en vigtig rolle som træner med mange år i klubben. Jeg glæder mig til at kunne uddanne piger til næste niveau, og ikke mindst mig selv som træner, og være med til at bidrage og udvikle på pige/kvindefodbolden i Danmark.