DEN NYE TRØJE KAN KØBES NU

HJERTER DER BANKER FOR BÅDE KLUBBEN OG FOR BYEN

En trøje der hylder byen, klubben og alle med Kolding IF i hjertet. En hyldest til historien siden 1895 og fremtiden som vi skaber sammen. En trøje, for alle!

Kære Kolding IF-fans,

Det er med stolthed og stor glæde, at vi præsenterer vores nye trøje – en trøje, der symboliserer vores stærke bånd til både klubben, byen og hele Kolding Kommune. I år har vi valgt at genindføre det gamle logo med kløveren, som et symbol på vores værdier og vores fælles kamp for Kolding.

Passion Vores passion for fodbold og vores by brænder stærkt. Kløveren er et symbol på den ild, der driver os fremad. Hver kamp, hvert mål, hver sejr er et udtryk for vores lidenskab og vores dedikation til Kolding IF og til Kolding by og kommune.

Målrettethed Hos Kolding IF er vi altid målrettede og fokuserede på at opnå det bedste. Kløveren repræsenterer den vedholdenhed og beslutsomhed, der er nødvendig for at nå vores mål. Vi arbejder hårdt, træner intensivt og giver aldrig op, uanset hvor stor udfordringen er. Denne målrettethed har bragt os langt, og den vil fortsat lede os mod nye højder.

Initiativ Vi tager initiativ og skaber muligheder både på og uden for banen. Kløveren symboliserer vores evne til at være proaktive og innovative, altid på jagt efter nye måder at forbedre os selv og vores klub. Vi stræber efter at være foregangsmænd og inspirere andre med vores drive og kreativitet.

Fællesskab og Historie Kolding IF er bygget på stærke bånd, dybt fællesskab og en rig historie. Kløveren repræsenterer det sammenhold, vi deler både på og uden for banen. Sammen er vi stærkere, og sammen kan vi overvinde enhver udfordring. Vi er ikke blot en klub – vi er en familie, forankret i en historie, der binder os sammen og guider os fremad.

Æstetiske Detaljer Den nye trøje er fyldt med æstetiske detaljer, der gør den unik. Logoet er lavet i silikone for en moderne og eksklusiv fornemmelse. Årstallet for klubbens stiftelse og kløveren pryder nakken som en påmindelse om vores stolte historie. Alle vores fantastiske sponsorer har fået deres logoer trykt i den blå klubfarve, hvilket skaber en stilren og sammenhængende æstetik.

Sættet er helt hvidt med hvid trøje, shorts og strømper. Vi har valgt denne klassiske og elegante farve for at vise, at vi ikke er bange for at blive beskidte i vores kamp for at nå målet. Hver plet og hver smudsmarkering på den hvide trøje er et tegn på vores indsats og engagement på banen – et bevis på vores vilje til at kæmpe til det sidste fløjt.

Hjerter der Banker for Klubben og Byen Vores hjerter banker for Kolding IF og for Kolding by. Denne trøje symboliserer den passion og kærlighed, vi alle deler for klubben og kommunen. Når vi trækker i trøjen, mærker vi den samme stolthed og engagement, som pulserer gennem os alle – spillere, fans og borgere. Vi kæmper ikke kun for en fodboldklub, men for en hel by og en kommune, der står bag os med stolthed og støtte.

Ved at bære den nye trøje med kløveren viser vi vores dedikation til både Kolding IF, Kolding by og hele Kolding Kommune. Vi ser frem til at skrive næste kapitel i vores fælles historie og skabe nye minder sammen. Lad os stå sammen i vores kamp for klubben, byen og kommunen.

Køb din trøje nu, så du er klar til første hjemmekamp d. 26. juli:

Den kan købes i Sport24 Vejlevej og Sport 24 City i Kolding eller på hjemmesiden: https://www.sport24.dk/kategori/kolding-if-shop/

På vegne af
Kolding IF