JYSK SKILTE FORTSÆTTER ENGAGEMENTET: FORLÆNGER AFTALEN MED KOLDING IF

Det landsdækkende skiltefirma, Jysk Skilte, har valgt at forlænge opholdet på Autocentralen Park.

Siden 2001 har de for mange været en yndet leverandør, og fra deres eget værksted lokalt på Albuen i Kolding, servicerer de hele landet. Herfra leverer de kvalitets inden- og udendørs skilte, pyloner, facadeskilte, foliearbejde med videre. Dertil har de også været leveringsdygtige i et godt samarbejde med Kolding IF.

Ejer John Thomsen udtaler:

”Der rører sig rigtig mange spændende vinde om fodbolden i Kolding, og står vi sammen som by, så kan fodbolden nå nogle fantastisk interessante højder. Det projekt ønsker vi fortsat at bakke op om.”

Jysk Skilte fremhæves af mange for deres særdeles gode service, deres gode priser og så er en aftale altid en aftale hos John og resten af Jysk Skilte. Kommerciel chef i Kolding IF, Michael Flyvholm fortæller:

”Der er af afgørende betydning, at vi kan fortsætte og forlænge vores gode samarbejdspartnere. De er fundamentet for hele vores succes, og uden erhvervslivets brede opbakning – så kommer vi ingen vegne. Derfor ønsker jeg også at rette en varm tak til John og resten af Jysk Skilte for at de fortsat er med os på vejen.”

Således fortsætter Jysk Skilte altså deres profilering på skærmene i Mediator Loungen og Fynske Bank Loungen, ligesom de fortsat vil have adgang til klubbens attraktive erhvervsnetværk.

Du kan læse meget mere om klubbens fortsatte samarbejdspartner ved at klikke her

#JyskSkilte #ViErKolding #SammenSkaberViHistorie