BANKER FREMTIDEN PÅ PLADS: RAVNGAARD TØMRER FORLÆNGER 3 ÅR!

Ravngaard Tømrer & Enterprise gør som de har gjort så mange gange før: De forlænger deres engagement med Kolding IF.
Den sympatiske tømrervirksomhed udfører alt i professionelt tømrerarbejde, hvor høj kvalitet altid er en selvfølge.

Samarbejdet mellem fodboldklub og tømrervirksomhed har efterhånden pågået i mange år, og det skal der altså heller ikke laves om på foreløbig. Lars Madsen og Palle Duevang har nemlig skrevet 3 nye år som Basis+partnere.

Lars Madsen udtaler:

”Vi er rigtig glade for samarbejdet med Kolding IF, og vi er næsten til alle deres erhvervsarrangementer. Miljøet på Autocentralen Park og i loungen er intet mindre end fantastisk, og vi nyder at være helt tætte på klubben.”

Ravngaard Tømrer har været med om bord længere end de fleste, og det værdsætter Salgschef Marcel Mensel-Legald. Han fortæller:

”Vi lever af langvarige og gode relationer, og det må man sige at vi har med Lars, Palle og resten af Ravngaard Tømrer. Sammen har vi udviklet os – og jeg glæder mig til meget mere samarbejde fremover.”

Ravngaard Tømrer bliver også stort profileret igennem Kolding IF. Aftalen sikrer dem nemlig både LED-reklame, tobleroneskilt og profilering på klubbens træningsanlæg Metropolis Arena.

Palle Duevang lægger til:

”En by som Kolding skal have et stærkt fodboldhold, og vi er stolte over at kunne bakke op om Kolding IF. Vores langvarige samarbejde skal gerne afspejle både vores store passion for klubben, men også vores velvillighed til at tænke langsigtet og stille os helt og holdent bag klubben.”

Du kan læse meget mere om Ravngaard Tømrer ved at klikke her, og ellers kan du altså glæde dig fortsat at møde dem på Autocentralen Park.

Hele Kolding IF ønsker at rette en varm TAK til Lars, Palle og resten af Ravngaard Tømrer for det tætte og lange samarbejde.