BLIV EN DEL AF KLUBBEN OG GØR EN FORSKEL

I Kolding IF vækster vi og den største årsag til at det kan lade sig gøre, er uden tvivl alle de frivillige som gør en kæmpe indsats.
Da Kolding IF er i en konstant udvikling, og der tilføjes mange nye tiltag, søger vi derfor frivillige, der vil være med til at skabe rammerne og kulturen omkring klubben.

Du har nu muligheden for at blive en del af klubben og gøre en stor forskel. Der er flere forskellige positioner, hvor vi mangler hænder.

Det kræver mange hænder, når der er fodbold på Autocentralen Park. Kolding IF søger derfor frivillige, som vil være med i et fællesskab og være med til at gøre besøget på stadion til en positiv oplevelse hver gang, uanset resultatet på måltavlen.

Det er en bred vifte af forskellige opgaver, der skal løses. Alt lige fra opsætning af reklamebanner, modtagelse af udeholdet, modtagelse af dommere, salg i boderne, salg af øl og vand, billetkontrol, hjælp med betjening i VIP-loungerne, samt ved diverse boder på stadion.

Ikke nok med at du er med til at holde liv i klubben, kommer du også i et stort, dygtigt og engageret netværk, som står klar til at hjælpe dig eller bare give dig en hyggelig stund med godt, socialt samvær.

Vi tilbyder også en lang række fordele til vores frivillige. Du får bl.a:
– Gratis adgang til ALLE kampe
– Gratis mad & drikke til de kampe hvor du hjælper, samt rabat de dage hvor du ikke hjælper
– Invitation til klubbens årlige julefrokost

Vigtigst af alt, så bliver du en del af et stærkt fællesskab.

Følgende specifikke roller søger vi:

Ansvarlig for boldbørn:
Her skal du byde boldbørnene velkommen til kampen, vise dem hvor de skal være og instruere dem i deres opgave. Derudover skal du sørge for at børnene får en god oplevelse af deres besøg på Autocentralen Park og at deres rum har de fornødne forsyninger. Alt dette gør du i samarbejde med vores øvrige stadionpersonale.

Storskærms-operatør til primært Kvindeliga:
Som storskærmsoperatør vil du blive oplært i at bruge vores storskærm og LED-bander. Sammen med stadionspeakeren skal du så afvikle information til kampene i speakerboksen. Til denne rolle er det vigtigt at du har et nogenlunde teknisk flair med en computer og har tid i kalenderen til størstedelen af Kvindeliga-kampene.

Salgsbods-ansvarlige:
Vi får flere og flere udsalgssteder på Autocentralen Park og den forbindelse har vi brug for flere ledere til salgsboderne, der kan tage ansvar og være med til at optimere salget og oplevelsen for gæsterne. Hvis du har evner som leder og/eller sælger, er det klart en fordel.

Salgsbods-personale:
Her er din primære rolle at ekspedere alle de fantastiske gæster på Autocentralen Park. Der vil være en ansvarlig i hver bod, som hver gang sørger for at du får den fornødne information og oplæring.

Vagter / Sikkerhedspersonale:
Som vagt/sikkerhedspersonale til Kolding IFs kampe, er du med til at skabe tryghed for alle og enhver på Autocentralen Park.
Du står også for at give tilskuerne en bedre oplevelse, hvis de står og mangler hjælp.
Du kommer ind i et godt netværk med socialt sammenværd, en betalt vagtuddannelse, samt mulighed for at komme med som vagt til udebanekampe.

Synes du det lyder spændende? Så send en mail til Søren Pabst, på sp@kolding-if.dk

Udover ovenstående roller, så søger vi altid gode folk som har lyst til at gøre en forskel og der er også andre roller der kan udfyldes, det kan du læse mere om her: https://kolding-if.dk/klubben/frivillighed/hvorfor-vaere-frivillig/