KOLDING IF Forlænger med anfører

Ida Guldager har spillet i Kolding i store dele at sit liv og har nu forlænget sin kontrakt med Kolding IF. Med den nye aftale ser Guldager frem til at bidrage til Koldings succes i de kommende sæsoner.

Ida Guldager er en af Kolding IFs mest erfarne fodboldspiller. Udover at have spillet i Kolding det meste af sit liv, har hun i en periode også spillet i Fortuna Hjørring samt været repræsenteret på både U17, U19 og U23-landsholdet.

Hovedpersonen selv, er både glad og stolt over forlængelsen:

– Jeg er meget glad og stolt over at forlænge min kontrakt med Kolding IF. Det betyder meget for mig at klubben vil mig, og ser en fremtid med mig som en del af holdet. Der er så meget potentiale i vores hold og det ser jeg frem til at få udløst, så vi kan blande os i toppen af dansk kvindefodbold. Jeg er glad for at være i klubben og ser frem til fortsat at repræsentere klubben og ikke mindst byen.

Cheftræner Allan Drost deler også glæden i at forlænge med Ida Guldager:

– Guldager har været en absolut nøglefigur på holdet og i truppen i indeværende sæson og derfor også en meget væsentlig brik, at få på plads i forhold til det fremadrettede arbejde med holdet. Udover altid at levere 100% og gå forrest i alt hvad hun laver på banen, har hun en kæmpe betydning for os på såvel som udenfor banen. Desuden ser vi i Guldager, en samlende lederfigur som på længere sigt har meget at byde på også udenfor kridtstregerne, hvorfor vi knytter hende endnu tættere til stabens daglige arbejde – et samarbejde jeg glæder mig rigtig meget til! Det er derfor en meget stor glæde at tingene er faldet på plads, så vi også får glæde af Idas kompetencer i de kommende to sæsoner.