KOLDING IF OPJUSTERER PÅ KLUBSAMARBEJDET OG FANOPLEVELSEN

Hashtagget #ViErKolding er mere end bare et hashtag. For os betyder det at vi skal være med til at løfte hele byen og kommunen til et højere niveau, med attraktive fodboldmiljøer i hele kommunen, samt være et samlingspunkt for store oplevelser.

For at vi kan løfte barren på netop de områder, har vi ansat Mads Holm-Søberg som Head of Fan- & Club engagement.

En ansættelse som taler helt ind i det vi siger vi er, ifølge vores tekniske chef, Frederik Lund:
Mads er om nogen en mand med Kolding IF i hjertet, han har været en del af akademiet, han har arbejdet her på frivillig basis i lang tid og hans familie er dybt engageret i klubben. Den nye rolle for Mads taler fuldstændig ind i de værdier vi har i klubben om at være noget for mere end bare os selv, men for hele byen, kommunen og alle omkring, siger Frederik og snakker videre om Mads’ nye rolle:

Mads kommer til at have stort fokus på alle klubberne i FSK-samarbejdet, fodboldskoler, inspirationstræning, CSR-projekter og alle de initiativer vi har og sætter i søen omkring samarbejdsklubberne. Derudover skal han, sammen med vores eventteam, være med til at gøre en forskel omkring oplevelsen på stadion og den kontinuerlige udvidelse af fanmiljøet.

Hovedpersonen selv, Mads Holm-Søberg, ser frem til den nye og udvidede rolle:
– Der er ingen tvivl om, at Kolding IF står mit hjerte nært. Jeg har været i klubben siden jeg var 9 år gammel, været en del af akademiet og har de sidste 2 år arbejdet med flere forskellige opgaver i klubben. Derfor var det et let valg, da muligheden om at udvide min rolle i klubben til en fuldtidsstilling opstod, siger Mads og snakker ind i de ting han glæder sig til:

– Jeg ser frem til at tage arbejdshandskerne på og komme i gang med at videreudvikle det stærke samarbejde, der har været på tværs af klubber i Kolding Kommune, samt at være med til at give en masse børn og unge store oplevelser.

Mit hjerte banker for Kolding, og derfor ser jeg også utrolig meget frem til fortsat at kunne være med til at videreudvikle det voksende fanmiljø, sammen med mine dygtige kollegaer.

– Det er fantastisk, som ung Kolding-dreng, at se hele kommunen på fodbold-landkortet, og at kunne følge det på tæt hold er en sand fornøjelse. Jeg er utrolig taknemmelig for tilliden og muligheden, jeg har fået og glæder mig til at give noget igen, til den klub, der har givet mig så meget, slutter Mads af.

Mads har allerede sin daglige gang i klubben og ser nu ind i en fuldtidstilværelse i Kolding IF.