KVALITET, TILLID OG GODT HÅNDVÆRK: 3 NYE ÅR MED BORK & BURKAL

Den lokale tømrermester, som faktisk lige har afholdt 20 års jubilæum, har endnu engang sat sin signatur på en ny aftale med klubben. Casper Burkal har endnu engang valgt at forlænge sit samarbejde med Kolding IF, og endnu engang har han gjort det for de kommende tre år. Den sympatiske tømrermester, som tilbyder et bredt spektrum af tømrer- og snedkerarbejde til både private og erhverv, har været om bord i Kolding IF satsningen længe, og det bliver der heller ikke lavet om på.

Casper Burkal udtaler:

”Der er sket så utroligt meget de forgangne tre år, og det er en fornøjelse også at kunne være tæt på de kommende tre. Vi har store ambitioner på klubbens vegne og sammen glæder vi os nu til at bygge videre på dem.”

Aftalen mellem parterne er en Basis+aftale, og foruden både reklame på Autocentralen Park og Metropolis Arena, så vil tømrermesteren også fortsat være en del af erhvervsnetværket i Mediator Loungen og Fynske Bank Loungen. Det glæder Salgschef Marcel Mensel-Legald sig til. Han fortæller:

”Der er nærmest ikke noget vi skatter højere end loyale samarbejdspartnere, og det må vi virkelig sige at Casper og resten af Bork & Burkal er. De har været med længe, og de er et forgangseksempel på hvilke frugter man sammen kan høste af langvarige relationer.”

Hele Kolding IF ønsker at takke Casper Burkal og Tømrermester Bork & Burkal for det flotte samarbejde, og så glæder vi os til mange flere gode oplevelser sammen.

Du kan altså stadig tænke på Casper næste gang en dør skal fikses eller det helt store erhvervsbyggeri skal sættes i søen.

Besøg klubbens fortsatte samarbejdspartner ved at klikke her.

#ViErKolding #SammenSkaberViHistorie #Bork&Burkal