Leasingklubben kører videre med Kolding IF

Siden 2021 har Søren Ebert Hansen, Mads Hemmingsen og resten af Leasingklubben været en trofast del af Kolding IF. Det bliver der heller ikke ændret på lige foreløbigt, da Leasingklubben endnu engang har valgt at forlænge engagementet i byens ambitiøse fodboldklub. Det hurtigvoksende leasingselskab, fra Agtrupvej i Kolding, har også haft fart på siden deres opstart. Siden deres opstart har de nu ca. 450 leasingkunder på kontrakt, og en balance på omkring 100 millioner kr samt et rigtig godt ry bag sig. Leasingklubben leaser både til private og til erhverv. Så hvad end hjertet begærer af Mercedes, Audi, Porsche eller en Skoda, så kan Leasingklubben hjælpe dig videre.

Ejer Søren Ebert Hansen udtaler i forbindelse med aftaleindgåelsen:

“Vi har været meget glade for vores oplevelse med klubben, og vi synes det er en fornøjelse at komme til arrangementerne. Klubben leverer på et højt niveau, og vi ønsker af hele vores Kolding-hjerte at byen fortsat stiller sig bag den samlede fodboldsatsning. Derfor gør vi naturligvis også.”

Søren Ebert Hansen har ved siden af sit engagement via Leasingklubben også engagereret sig i stadionprojektet, og således er han en af investorerne i tribuneprojektet under Kolding IF Tribune ApS. Bevæggrunde her bag er klare:

“For at kunne fortsætte den gode udvikling, så mener jeg at nye faciliteter er afgørende. Klubben fortjener at have faciliteter der både er tidssvarende, men som også følger den interesse der er omkring klubben. Det ønsker jeg at tage del i – og jeg stolt over at være med til, at gøre det muligt.” Fortæller Søren.

Kommerciel chef i Kolding IF, Michael Flyvholm, glæder sig over den nye aftale og opbakningen til stadionprojektet. Han siger:

“Jeg elsker når vi forlænge samarbejdet med gode partnere! Leasingklubben har været en del af os i en god del år, og jeg glæder mig til at skrive nye fede kapitler sammen med dem. Dertil er vi meget glade for Sørens engagement i stadionprojektet. Det er en fornøjelse at mærke den engagerede opbakning, og det giver os så meget energi at arbejde videre med.”

Hele Kolding IF ønsker at rette en varm TAK til Søren Ebert Hansen, Mads Hemmingsen og resten af Leasingklubben for et forbilledligt samarbejde.

Du kan læse meget mere om Leasingklubben og se deres imponerende udvalg af biler ved at klikke her.

#Leasingklubben #ViErKolding #SammenSkaberViHistorie