LOGISTIKPARTNER OPTIMERER KOLDING IF: NOTERER SIG FOR 2 ÅR SOM BASISPARTNER

Rådgivningsvirksomheden inden for logistik og fragt har engageret sig i hele Koldings fodboldklub. LogistikPartner arbejder med at analysere og optimere virksomheders fragt- og lageromkostninger, og via mange års erfaringer fra branchen, så forbedrer de kvaliteten i virksomheders logistik og samtidig mindsker de omkostningerne.

Disse kundskaber og kompetencer bliver nu udbudt til Kolding IFs store erhvervsnetværk, og Jens Peter Hartung og Benny Nielsen glæder sig til at tage del i netværket:

”Vi har hørt meget positivt om Kolding IFs netværk, og vi glæder os til tage hul på mulighederne heri. Vi har meget at byde ind med, og mange virksomheder i netværket er interessante for os. Vi er allerede blevet taget godt imod og vi glæder os til samarbejdet.

Aftalen sikrer LogistikPartner fuld adgang til Kolding IFs attraktive erhvervsnetværk i Mediator Loungen og Fynske Bank Loungen. Kommerciel chef Michael Flyvholm glæder sig til samarbejdet og fortæller:

”I Kolding IF elsker vi dygtige folk – og jeg glæder mig stort over at LogistikPartner nu kan operere i vores erhvervsnetværk. Jeg er sikker på, at mange kommer til at finde glæde i deres services.”

LogistikPartner har underskrevet en 2 årig aftale, og nu bliver de altså sluppet løs i et netværk, hvor de glæder sig til at byde ind på fragt- og lagerområdet. Derudover tilbydes forskellige tools, alt sammen med formålet at gøre dagligdagen lettere for virksomhedernes medarbejdere og samtidig sikre virksomhederne en besparelse.

Hele Kolding IF ønsker at takke LogistikPartner for det flotte engagement.

Du kan læse meget mere om klubbens nyeste samarbejdspartner ved at klikke her – og så kan du altså glæde dig til at møde Jens Peter og Benny på Autocentralen Park.