NTG HJÆLPER DIT GODS OG KOLDING IF PÅ VEJ: 2 NYE ÅR SOM HOVEDSPONSOR!

Selvom NTG driver og opererer fragt globalt i hele verden, så er de meget bevidste om hvor de kommer fra. Speditionsselskabet håndterer alt slags gods, og så er de helt vilde med Kolding IF!
Foruden at levere vejtransporter, søfragt, luftfragt, ekspres, projekttransporter, fortoldninger, møbellogistik og lagerløsninger, så er de også dybt engagereret i hele Koldings fodboldprojekt.

Samarbejdet mellem NTG og Kolding IF strækker sig flere år tilbage og har udviklet løbende undervejs. Siden sommeren 2022 har de været Hovedsponsor i den ambitiøse Kolding IF satsning, og det bliver der ikke lavet om på foreløbigt. NTG har nemlig skrevet under på en 2-årig forlængelse, og således er NTG en af klubbens vigtigste partnere minimum indtil sommeren 2026.

Branch Manager Mads Klinge Bøttzau sætter her nogle ord på:

”At være lokal forankret i Kolding IF betyder meget for os. Hos NTG er en af vores værdier, vores dygtige medarbejdere. Deres evner, dedikation og indsats skaber resultaterne. Så at vi via sponsoratet kan give lidt tilbage med gode oplevelser på stadion, som bidrager til god energi og samtaler på kontoret, er vigtigt for os.”

NTG bliver også stort profileret på Autocentralen Park. En af tribune sektionerne hedder således NTG-Sektionen og fremfor alt, så profileres de stort på klubbens udebanetrøjer. Branch Manager Nicolai Rohde Brüggert udtaler:

”Vi ønsker at vise vores tætte, tætte tilstedeværelse af flere årsager. For det første så er vi stolte over at være fra Kolding, og stolte over at være så tæt på klubben som vi er. Dertil bruger vi netværket aktivt til både at pleje eksisterende kunder, men også finde nye. Derfor skal vi også være meget synlige i og omkring klubbens aktiviteter.”

Dermed kan du altså glæde dig til meget mere NTG når du gæster Autocentralen Park. Det begejstrer Kommerciel chef Michael Flyvholm. Han fortæller:

”Vi er helt og aldeles afhængige af tætte relationer og at erhvervslivet stiller sig bag os, såfremt vi skal kunne begå os i dansk topfodbold. Derfor er vi også meget taknemlige og glade for NTGs videre engagement. Den første aftale jeg skrev med NTG var tilbage i 2018, og siden har vi udviklet os sammen. Det er på mange måder den ideelle fortælling.”

Hele Kolding IF ønsker at rette en varm TAK til hele NTG for Hovedsponsoratet.

Du kan læse meget mere om en af klubbens største og vigtigste samarbejdspartnere ved at klikke her.