Omhu, professionalisme og fleksibilitet: Multi-Services fortsætter på Autocentralen Park

Med 21 smilende serviceassistenter så er Multi-Services din garanti for tryghed og ordentlig arbejde i højeste kvalitet. Industrirengøring, slutrengøringer, håndværkerrengøringer og så videre. Multi-Services kan det hele.

Bag sig har de 25 års erfaring fra industrirengøringer hvor de har gjort rent i alle kroge, og dermed kender de til alle udfordringer. Bag Multi-Services står sympatiske Ahmed Abulail, og han er en ihærdig iværksætter, som med sit vindende og vellidte væsen med garanti bliver en tilvækst for erhvervsnetværket på Autocentralen Park.

Aftalen mellem Multi-Services og Kolding IF giver førstnævnte LED-profilering på stadion og adgang til erhvervsnetværket i Fynske Bank Loungen og Mediator Loungen. Det glæder Ahmed Abulail sig til. Han fortæller:

”Vi har kun gode ting at fortælle om Kolding IF, og med en oprigtig passion for byens fodboldhold, så er vi stolte over at kunne kalde os samarbejdspartnere. Vi ser frem til at møde endnu flere spændende erhvervsfolk, og fortsat gøre vores til at Kolding kan markere sig som fodboldby.”

Du kan besøge klubbens fortsatte samarbejdspartner ved at klikke her.

Kommerciel chef i Kolding IF udtaler i forbindelse med aftaleindgåelsen:

”Multi-Services og Ahmed er en meget seriøs partner, som vi oprigtigt glædes over at stadig have bag os. De er dygtige til deres håndværk og de er nogle bundreelle mennesker. Sådanne folk kan vi ikke få nok af, og hele klubben glæder sig over at mærke deres opbakning.”

Giv Ahmed og resten af Multi-Services en varm tanke og et stort like.

#MultiServices #ViErKolding #SammenSkaberViHistorie