Opholdet forlænges: Hotel Vejlefjord sølvpartner de næste 3 år

Grundlagt på visionær vilje og drevet med en faglig glæde – Hotel Vejlefjord er en perle i Danmark, som Kolding IF er rigtig stolte af at samarbejde tæt med.
Møder, konferencer, hotelophold, spaophold, restaurant og fest. Hotellet med den unikke placering rummer det hele, og samarbejdet med Koldings ambitiøse fodboldklub består.

Hotel Vejlefjord har længe været en del af Kolding IF, og med en flot Sølvaftale er de en vigtig samarbejdspartner for fremtidens fodboldsatsning i Kolding. Det unikke hotel bliver fremover profileret med stor LED-reklame på Autocentralen Park, og med Direktør Flemming Jakobsens deltagelse i erhvervsnetværket i Fynske Bank Loungen og Mediator Loungen. Det glæder Kommerciel chef Michael Flyvholm sig til:

”Hotel Vejlefjord har været en aktiv og givende samarbejdspartner for os, og vi er stolte over at arbejde tæt sammen med en så velrespekteret aktør. Det nye, langvarige samarbejde giver os flere strenge at spille på, og jeg ser oprigtigt frem til et aktivt og godt samarbejde.”

Du kan booke dit næste ophold på det smukke hotel ved at klikke her – og så kan du altså glæde dig til at se dem på Autocentralen Park. Hoteldirektør Flemming Jakobsen fortæller:

”Vi er meget imponeret over samarbejdet med fodboldklubben, og vi glæder os til at fortsat være en del af en fremadstormende fodboldklub, der virkelig formår at sætte Kolding på landkortet. Kolding er et vigtigt opland for os, og vi er ikke blege for at anerkende klubbens store arbejde.”

Hele Kolding IF ønsker at takke Flemming Jakobsen og Hotel Vejlefjord for det flotte samarbejde.

#HotelVejlefjord #ViErKolding #SammenSkaberViHistorie