PASSION FOR KOLDING IF: PASSION FOR AV BLIVER NY BASISPARTNER!

AV behøver ikke være kompliceret – i hvert fald ikke med den rette rådgiver ved hånden. Henrik Tovgaard fra Passion For AV sørger for at levere de helt rigtige AV-løsninger, der matcher dine behov. Uanset om det gælder lydsystemer, smarte opsætninger til mødelokalet, de nyeste og mest funktionelle skærmløsninger, eller hvis du er på udkig efter i3 Technologies, så er Henrik og Passion For AV det oplagte valg.

Nu bliver AV-eksperten også en del af Kolding IF som ny Basispartner! En aftale, der gælder frem til udgangen af 2026 og giver Henrik en aktiv rolle i klubbens erhvervsnetværk. Henrik udtaler selv:

“Jeg ser virkelig frem til at blive en del af det spændende miljø i Kolding IF. Jeg har hørt så meget positivt om klubbens tilgang, og jeg glæder mig til at møde de andre i netværket.”

Kolding IF’s salgschef, Marcel Mensel-Legald, glæder sig også over samarbejdet:

“Vi er glade for at få Henrik og Passion For AV med i netværket. Med hans store ekspertise og imødekommende natur, er jeg sikker på, at han vil blive en værdifuld del af fællesskabet.”

Passion For AV driver også en populær webshop, hvor du kan finde alt fra AirPods til skærme og højtalere. Besøg den her – og husk at hilse på Henrik næste gang, du er på Autocentralen Park!

Kolding IF sender en stor TAK til Henrik og Passion For AV for samarbejdet.

#PassionForAV #ViErKolding #SammenSkaberViHistorie