SPAREKASSEN KRONJYLLAND STILLER SIG BAG JALAL OG HOLMELUND

Fra Vejlevej i Kolding har Sparekassen Kronjylland været med til at hente Sami Jalal og Casper Holmelund fra Frederiksberg til Kolding. Den unge duo har tidligere imponeret stort for FA2000, men nu skal talenterne udfoldes i Kolding. Sparekassen Kronjylland og Afdelingsdirektør Jan Bisbo syntes det var en spændende case, at flytte talenterne fra Hovedstaden til Kolding, og via et særdeles flot sponsorat, så stiller de sig nu bag de to unge herrer og byder dem velkommen til Kolding.

Således bliver Sparekassen Kronjylland altså personlige sponsorer for Jalal og Holmelund.

Afdelingsdirektør Jan Bisbo fortæller her hvorfor:
”Vi elsker unge mennesker og vi elsker talenter! Derfor synes vi også, at det var helt naturligt at bakke op om tilgangene og sørge for at klubben kunne realisere det. På mange måde er det jo også det vi gerne vil som by; Tiltrække talentfulde unge mennesker og dygtiggøre dem.”

De to talentfulde spillere er allerede en fast del af førsteholdstruppen, og Sami Jalal har også allerede fået spilletid i dette års NordicBet-Liga. Faktisk har han fået minutter i samtlige af sæsonens tre første kampe.

Kommerciel ansvarlig, Michael Flyvholm i Kolding IF, værdsætter samarbejdet:
”Det er en stor fornøjelse at have engagerede samarbejdspartnere, som deler klubbens visioner og ønsker at være med til at udvikle. Hele projektet med at skabe en levende, proaktiv og bæredygtig fodboldklub står på skuldrene af et velvilligt erhvervsliv, og her viser Sparekassen Kronjylland virkelig vejen.”

Hele Kolding IF ønsker at takke Jan Bisbo og Sparekassen Kronjylland for den flotte opbakning.

Velkommen til Kolding, Sami og Holmelund.