Træningsglæde i centrum af Kolding: Fit.nu gør comeback i Kolding IF!

Et helt fantastisk fællesskab med dybe rødder i Kolding, gør nu comeback i den klub de i forvejen har gjort så meget for. Uanset om du vil tabe dig, i gang efter en pause/skade eller forbedre din kondi, så har Fit.nu en træning, der passer præcis til dine behov – og nu er de atter en del af Koldings ambitiøse fodboldklub.

Fit.nu markerer sig med et fantastisk indbydende miljø, hvor både omgivelser og selve holdtræningerne er i absolut topklasse. Hos Fit.nu Studio vil du opleve et sundhedsunivers, hvor der ikke er blevet gået kompromis med noget som helst. Deres dedikerede team af uddannede og kompetente coaches indenfor søvn, kost, vaner og træning står klar til at møde dig præcis hvor du er.
Det nye samarbejde mellem Fit.nu og Kolding IF gør dem atter til en del af det store Kolding IF fællesskab, og Martin Buhl Lindskov fra Fit.nu glæder sig. Han fortæller:

”Vi er meget glade for at være tilbage i folden hos Kolding IF. Vi føler os hjemme her, og på Autocentralen Park har vi sammen fejret op- og nedture. Nu glæder vi os til nye minder, nye fællesskaber og nye eventyr sammen.”

Den nye 2-årige aftale sikrer Fit.nu adgang til erhvervsnetværket i Mediator Loungen og Fynske Bank Loungen, og Salgschef Marcel Mensel-Legald udtaler:

”Det betyder meget for os at have et aktivt og et levende samarbejde med Martin og resten af hans dygtige Fit.nu team. De har en meget interessant vare på hylden, og jeg er overbevist om, at vi atter får en god rejse sammen.”

Du kan læse mere om klubbens nye samarbejdspartner ved at klikke her, og glem ikke at følg deres sociale medier ved at klikke her: Facebook, Instagram, LinkedIn

#Blivfitnu #FitnuStudio #ViErKolding #SammenSkaberViHistorie