UNIKKE TOTALLØSNINGER: PAY4IT NY BASIS+PARTNER!

Med en stålsat vision om at skabe fremtidens betalingsløsninger, der hjælper danskerne til en nem kontantfri hverdag, så entrerer Pay4It nu Kolding IF. Pay4IT holder til lokalt i Kolding, og så er de blevet en foretrukken leverandør til blandt andet kommuner, private virksomheder, selvbetjeningsløsninger, festivaler med videre. Deres smarte og nytænkende betalingsløsninger bliver også at finde på Autocentralen Park når du handler i boderne.

Foruden at levere brugervenlige betalingsløsninger, så er de også vilde med byens fodboldprojekt. Peter Lykke Rasmussen fra Pay4It udtaler i forbindelse med aftaleindgåelsen:

”Vi er meget begejstret for at have lavet både et samarbejde med klubben, men også at vi nu indtræder i klubbens erhvervsnetværk. Vi har kun hørt gode ting om måden klubben griber sagerne an på, og vi glæder os oprigtigt til at bidrage til den fortsat positive udvikling.”

Pay4It har underskrevet en lang aftale frem til sommeren 2027, og foruden faste deltagere i klubbens erhvervsnetværk i Mediator Loungen og Fynske Bank Loungen, så bliver de også profileret via klubbens nye LED-reklamer. Det glæder Kommerciel chef Michael Flyvholm sig til. Han fortæller:

”For det første er jeg meget begejstret for, at vi nu kan tilbyde endnu hurtigere betjening og endnu smartere betaling. Dertil glæder jeg mig naturligvis også til at få Peter og resten af Pay4It med i vores erhvervsnetværk. De har et enormt spændende produkt at byde ind med, og jeg glæder mig til at kunne byde dem velkommen hos os.”

Har du ikke allerede prøvet Pay4ITs smarte betalingsløsninger, så kan dette altså lade sig gøre næste gang du handler på Autocentralen Park.

Hele Kolding IF ønsker at rette en varm TAK til Pay4IT for det flotte Basis+ samarbejde.

Du kan læse meget mere om klubbens nyeste partner ved at klikke her.

#Pay4It #ViErKolding #SammenSkaberViHistorie